APIRILAREN 20TIK APIRILAREN 27RA. 1. MAILA

Kaixo familiak!

Oporretan ondo? Musu potolo bat eta anima zaitezte aste honetako proposamenak egitera. 

¡Hola familias! ¿Las vacaciones bien?. Un besazo y animaros a hacer las propuestas de esta semana.

1. JARDUERA.

Aurreko asteetan sol, mi eta la notak ikusi ditugu. Aste honetan sol, mi eta la notak batera abestuko dugu. Gogoratu Solferino alkatea bigarren pisuan bizi dela, Mikel Minali lehenengo pisuan eta Laxaro bigarren tartean.

Las semanas anteriores hemos visto las notas sol, mi y la. Esta semana cantaremos las notas sol, mi y la. Recordad que el alcalde Solferino vive en el segundo piso, Mikel Minali en el primer piso y Laxaro en el segundo espacio.

2. JARDUERA

GORPUTZ PERKUSIOA:  HURRY-SCURRY KANTA. Belaunak, oinak eta txaloak erabiliko ditugu abesti honetan erritmoa eramateko.

PERCUSIÓN CORPORAL: CANCIÓN HURRY-SCURRY. Utilizaremos rodillas, pies y manos para llevar el ritmo de esta canción.

3. JARDUERA

ENE KANTAK ESKUTIK ESKERRIK ASKO! ABESTIA.  Nik esan behar dizuet zuei ere eskerrik asko etxean gelditzeagatik eta ondo portatzeagatik. Jarraitu horrela eta asko lagundu famliari!. Musu pottolo bat. 

De las manos de Ene Kantak la canción ¡Eskerrik asko!. Yo también os tengo que decir a vosotros gracias por quedaros en casa.¡Seguid así y ayudad mucho a la familia! Seguid haciéndolo. Un besazo.


Ene Kantak ere etxetik lanean daude. Nahi duena bideotxo grabatu eta bidali, hemen uzten dizuet bideoa pausoekin. Anima zaitezte. 

Ene Kantak también están trabajando desde casa. Para el que quiera pueda grabar el vídeo y mandarlo. Aquí os dejo el vídeo con los pasos. ¡Animaros!


Nik ere poposamen bat ekartzen dizuet. Grabatu ezazu bideo baten bat dantzatzen edo abesten zuen gustoko musika eta blogean txertatuko dut. Bidali nire korreora: marisa@ugaro.eus.

Yo también os traigo una proposición. Grabad algún vídeo bailando o cantando vuestra música preferida y lo adjuntaré en el blog. Enviad a mi correo: marisa@ugaro.eus.



Iruzkinak