2. MAILA- APIRILAREN 27TIK MAIATZAREN 3RA

Kaixo familiak!  Zer moduz gabiltza? Aste honetan hiru ekintzak egingo ditugu, beti kontutan hartu proposamenak dira. Ezin baduzue egin, lasai hartu. Hasi aurretik Helene eta Martxel etxean gelditu garenetik, zuen urtebetetzeak izan dira eta ahaztuta nengoen. Barkaidazu eta berandu izan arren, zorionak ere nire partetik. Musu handi bat zuentzat eta beste ikasle guztiontzat. Animo eta aurrera.
¡Hola familias! ¿Qué tal estamos? Esta semana realizaremos 3 actividades. Siempre tener en cuenta que son proposiciones, sino podéis realizarlas, andar tranquilos.Antes de empezar quería felicitar a Helene y a Martxel, que desde que nos quedamos en casa han sido vuestros cumpleaños  estaba completamente olvidad. Perdonadme y aunque sé que es tarde, felicitaros de mi parte. Un fuerte abrazo y besazo de mi parte y también a todos los demás os mando un abrazo enorme. Animo y a seguir adelante.




1. JARDUERA/ACTIVIDAD

Erritmo batzuk entzungo ditugu. Bi aukera izango ditugu. Gogoratu beltzak pultso bat balio dutela eta bi kortxeak ere bai. Beraz, kortxeak azkarragoak entzungo ditugu.  Beltza ikusterakoan ta esaten dugu eta bi kortxeak ti-ti.
Escucharemos algunos ritmos. Tendremos dos opciones para elegir. Recordar que las negras valen 1 pulso y  dos corcheas también. Por lo tanto, las corcheas las escucharemos más rápidas. Cuando vemos las negras decimos TA  y cuando vemos las dos corcheas TI-TI.







2. JARDUERA.

ABESTIA: BONSE ABA. 
Abestiaren letra ikasiko dugu eta asmatu behar duzu koreografia bat. Abesti hau Zambiakoa da. Zambia Afrikan dago.
CANCIÓN: BONSE ABA.
Aprenderemos la letra de la canción e inventar una coreografía. Esta canción es de Zambia. Zambia está en África.


3. JARDUERA.
JOLASA: ESKALA OSATU BEHAR DUGU. DO, RE, MI, FA, SOL, LA , SI ETA DO NOTAK ORDENATU EGIN BEHAR DITUGU.

JUEGO: TENDREMOS QUE COMPLETAR LA ESCALA. DEBEMOS ORDENAR LAS NOTAS DO, RE, MI, FA, SOL, LA , SI Y DO.







Iruzkinak